Van, akit nem érdekel, hogy mit tud a telefonja, csak használja. Más órákat eltölt azzal, hogy megismerje, beállítsa. Ugyanígy a díjcsomagokkal is. Van aki rendszeresen többet fizet, mint amennyit akkor kellene, ha a szokásainak megfelelő, optimális dícsomagot választana.
Egyszer, amikor már nagyon zavart, hogy a cégünk telefonja után, havonta 35-45 ezer forintot fizetünk a mobil szolgáltatónak, és már órákat eltöltöttem azzal, hogy próbáltam összehasonlíani az összehasonlíthatatlan díjcsomagokat, fogtam magam, és bementem az ügyfélszolgálatra, és kértem az ügyintéző segítségét. Kevesen voltak. Nézte a táblázatokat, aztán kb. 20 perc múlva azt mondta, hogy hétvégén gondolkozik, és jöjjek vissza hétfőn, addigra megpróbálja kitalálni a legjobb megoldást. Hétfőn bementem, javasolt egy másik díjcsomagot, ami nekem eszembe sem jutott. Át is állíttattam arra, amit javasolt. Azóta nem fizetek többet 25 ezer forintnál, amellett, hogy ugyanannyit telefonálok.
Ha előbb tudom, akkor nem töltök el órákat a díjcsomagok összehasonlításával, és nem fizetek ki egy csomó pénzt fölöslegesen, hónapokon át. Csak nehéz volt időt szánni arra, hogy fogjam magam, és bemenjek az ügyfélszolgálatra. Mert mindig kevés volt az időm, mindig rohantam, és nem volt kedvem eltölteni az időt sorbanállással. Pedig megérte...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.